Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پادرد
سلام وقت بخیر .پسر ۵ ساله دارم بیمارشماست . یه مدتیه بعضی وقتها میگه پام درد میکنه میخوام بدونم باید ازمایش بده؟ و اینکه مطب کی بازمیشه؟
- بچه ام اسهاله بهش سفکسیم میدم خوبه یا نه
ایا شربت سفکسیم خوبه برا اسهال بچه یک ساله
- دخترم یک هفته ی سرفه میکنه خلط سبز از سینش کنده میشه از بینی هم ترشحات سفید و سبز داره .شربت آموکسی سیلین خوبه؟
- شربت سیتریزین برا کودک 18ماهه
من شربت سیتریزین 10سیسی به اشتباه به کودک 18 ماهه دادم حالا چه مشکلی. پیش میاد
- عوارض واکسن 18 ماهگی
3 روز بعد از تزریق واکسن 18 ماهگی فرزندم دچار بثورات پوستی قرمز رنگ و خارش دار شده است آیا طبیعی و از عوارض واکسن است یا حساسیت به چیز دیگری است؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۸ سالش نیم ساعت پیش بهش سرماخوردگی دادم الان میشه بهش ایپوپروفن بدم
- آمپول بتا متازون
سلام دختر من ده سالشه سرما خورده بردمش دکتر آمپول بتامتازون داد منم ترسیدم تزریق نکردم آیا مضر نیست این آمپول
- ترخيص نوزاد
دیروز ساعت ۳بعد از ظهر بچه پسر به دنیا آمده وساعت ۱۰ صبح دکتر مادر را ترخیص کرده ولی گفته نوزاد افت قند داره ولی هر دوساعت با خوردن شیر خشک از ۵۰.به۶۰ و۷۰ و۹۶ بالا رفته ولی میگویند باید ۲۴ ساعت بستری بماند وشاید افت داشته باشد وخطری است نظر شما چیست مرخصی کنیم
- خر خر کردن در خواب
سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماهشه صبح ها با گرفتگی بینی مواجه میشه و دماغش خر خر میکنه بطوری که از دماغ نمیتونه نفس بکشه و از دهان نفس میکشه و این گرفتگی بینی نمیزاره بخوابه و بچه بیقراری میکنه آیا دارویی هست می توانم استفاده کنم براش تا استفاده کنم؟؟
- گوش
سلام دخترم ۳ سالشه و ی گوشش بعضی وقتا درد میکنه چیکار کنم خوب شه
- سرماخوردگی
سلام واحترام پسرم ۱۸ماهش سرماخورده فقط آبریزش داره گاهی کیپ میشه بینیش.دکترنبردم وخودم استامینوفن وشربت سرماخوردگی کوریزان گرفتم دکترنبردم..خوبه همین؟
- بی اشتهایی و حالت تهوع
دخترم دوشنبه صبح این حالت بی اشتهایی و تهوع بهش دست داد و شب گذشته دیروقت هم غذاخوردک بردیم دکتر شربت گیمچرو سفلکسیم 100 دادک وقتی شربت سفلکسیم رو میدم اسهال میشه حال نمیدونم از شربت یا چیز دیگست
- آزیروسین۱۰۰
سلام دکترجان آزیروسین ۱۰۰ دارم ک اصلا بازنشده وپودره و تویخچچال بوده تقریبا دوماهی هست فاسد نشده؟؟میتونم آماده ی خوردنش کنم برا بچم؟برا فاویسم ضررنداره؟؟؟
- تعداد قطره باکتی ماید برا کودک دوساله ونیمه
- سه سالگی
سلام آقای دکتر پسر من نزدیک سه سالش شیر خشک نان خورده بعد سه سالگی چه شیری بهش بدم
- بی اشتهایی
سلام پسربچه ۳ونیم ساله خیلی کم اشتهاست وآزمایش ازش گرفتم کم خونی داشت چند دوره شربت زینک و فوروگلوبین دادم که باز علاعم کم خونی داره و ناخن پاهاش شکننده است آیا باز شربت ویتامین بهش بدم ممنون از راهنماییتون
- مسمومیت دارویی
سلام دخترم۱۰تاقرص که واسه تشنجه خورده ۶سالشه ویک عالمه استفراغ کرده .ایابااسفتراغ قرص هاخارج شدن یانه
- شربت آفاکسیم برای چیست؟
باسلام لطفا راهنماییم کنید دکتر خسته نباشید خدا قوت،مقدار مصرف این شربت برا کودک ۶ماه چقدره به قطره بگید برام میترسم زیاد بهش داده باشم آخه خیلی باحال شده دکتر عمومی بود میزانشو نگفت برام یادم رفت ازش بپرسم توروخدا جواب بدید توروقران همین حالا اگه میشه.باتشکر
- عفونت سینه ی پسرم
سلام خسته نباشی پسرم ۶سالشه سرفه خلطی میکرد بردم دکتر سیتریزین داد ازیترومایسین با اسپری سالبوتامول سابقه الرژی داره سرفه پسرم تو روز قطع شد اما شب تو خواب به مدت ۱۰دقیقه سرفه خلطی می کنه با عرق کردن ۲هفته از نقاهتش میگذره ممنون میشم راهنماییم کنید
- سرماخوردگی همراه با استفراغ
سلام باعرض خسته نباشید من یه پسر ۴ساله دارم الان ۵ روزه سرماخوردگی شدید داره آب ریزش بینی سرفه های خلط آور ازاشتها افتاده از وقتی سرما خورده استفراغ میکنه هیچی نمیخوره تب ولرز شدید داره پیش یه متخصص کودک بردیم دارو داده ولی فایده نداره بدتر شده بنظرتومن چیکار کنم

