Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف قرص کو آموکسی کلاو ۶۲۵ برای بچه ی ۸ ساله با ۲۰ کیلو وزن
- قطره آهن
"با سلام و عرض ادب .کودکی دارم چهارده ماهه که از خوردن قطره ی آهن و مولتی ویتامین ارائه شده از طرف مرکز بهداشت امتناع می ورزد . با توجه به اینکه فقط از غذای کمکی و شیر مادر تغذیه می کند و سرلاک و شیر خشک و ... نمی خورد بهترین جایگزین قطره ها از نظر جنابعالی کدام است و روزی چند قطره ؟ " * با تشکر *
- برای کودکی ک سرفه های خشک دارد چ دارویی و ب چه میزان مصرف کند؟
برای کودکی ک سرفه های خشک دارد چ دارویی و ب چه میزان مصرف کند؟
- تب
تب بدون هیچ علام سرماخوردگی در کودکان
- سرفه خلط دار
سلام آقای دکتر. پسر شش و نیم ماهه ام چند روز پیش سرما خورده بود و تب داشت با قطره استامینوفن تبش قطع شده و الان سرفه می کند . چه دارویی را برای کودکم با توجه به سنش مناسب میدانید؟باتشکر .
- تب
سلام جناب اقای دکتر کرم بین. وقت شما بخیر. پسرم تازه دو سالش شده و پزشکش شما میباشید. اقای دکتر الان ساعت یک شب هست و متوجه شدم که پسرم تب شدیذی دارد. براش شیاف استامینوفن گذاشتم ۱۲۵ . و کمی شربت پلارژین دادم بهش. اقای دکتر فعلا تبش پایین نیامده. ظاهرا سرما خورده . با تب سنج هایی شبیه فازمتر هست زیر بغلش گذاشتم. تبش سی و نه و سه دهم هست. لطفا راهنمایی بفرمایید که چه دارویی براش تهیه کنیم. یک دنیا سپاس و قدردانی از شما
- متخصص اطفال
پسر ۷ ساله ام آبریزش بینی گرفتگی صدا به همراه ه سرفه داره تب نداره
- قرمزی گردن
سلام وقت شما بخیر پسر من یک و نیم سالش گردنش رو میخارونه و قرمز ممنون میشم راهنمایی کنید چه پمادی بزنم
- دیابت نوع یک
آقای دکترخواهرزاده من الان نه ماه به دیابت مبتلاشدن سه سالش خواهرم شب روزش شده گریه آیادرمان قعطی. داره
- اسهال شدید
کودک من ۴ساله الان سه روزه که حال تهوع واسهال هست قطره متوکلوپرامیددادم تهوعش یه کم بهترشده ولی اسهالش هنکز خوب نشده خیلی بی حال وخواب الوده هست واشتهاهم ندارد ممنون میشم راهنمایی م کنین
- پف چشم دخترم
سلام زیر چشم دختر چند روزه پف کرده البته دخترم همیشه یبوست داره و شیر گاو میخوره و ۱۸ ماهشه دلیلش چی میتونه باشه؟
- شریت سفیکسیم
سلام پسرم27کیلو وزن داره چقد باید شربت بهش بدم ..روزی شربت داروهانه فراموش کرده بنویسه
- سلام پسرم تب داشت دکتر متخصص بردمش باز معاینه شربت سفکسیم ۱۰۰ بهمراه ویتامین وضدسرفه براش تجویز کردن ۴روزه تبش قطع شده امروز دوباره تب داشت لطفا راهنمایی بفرماید باتشکر
- سفالیکسین
با سلام آقای دکتر دخترم ۱۷ کیلو وزنش بردم دکتر شربت سفالیکسین داد گفت هر ۸ ساعت یک قاشق نمیدونم یک قاشق چند سی سی ،میشه مقدار مصرفشو بهم بگید،ممنون
- شربت
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم سه سال و چهار ماه دارد. شربت ویتامین را ایمینیوس میخورد. همچنان به عنوان ویتامین همین را بخورد و یا شربت دیگری معرفی میفرمایید
- سلام خسته نباشید دخترم ۶ماه و۲۰ روزش یبوست داره خیلی هم جیغ میزنه چیکار کنم
- ورم كليه
سلام دختررم يك سالشه يه هفته ميشه صبحها ادرارشو باگريه انجام ميده علتش چيه
- اسهال بعد از مصرف انتی بیوتیک
دخترهشت ساله ام بعد از خوردن فارمنتین دچار اسهال و استفراغ شدید شد که داروش رو به سفکسیم تغییر دادن، الان با خوردن سفکسیم هم اسهال شدید داره، چیکارکنم؟!
- سرماخوردگی اطفال
سلام دخترم 18ماهشه از خیلی مدت پیش هست که سرما خورده بود وسرفه میکرد پیش چند تا دکتر بردم داروهای مختلفی داد یه مدت خوب میشد ولی هنوزم که هنوزه سرفه هاش مونده بعضی اوقات زیاد بعضی اوقات کم...بهش دارو ازعطاری گرفتم میدم از داروخانه شربت خارجی سرفه گرفتم میدم الان شبا بعداز خوردن شیر سرفه میکنه دیگه نمیدونم چیکارکنم چند مدت دیگه نوبت واکسنش هستش اگه همینطوری باشه واکسن نمیزنن...راهنماییم کنید لطفاً...
- دختر من ۴سال هستش تقریبا ۵ روزه فقط شب ها به دفعات زیاد میره دستشویی و کم مدفوع میکنه و همش میگه دلم درد میکنه و مدفوعشم حالت پودری و اسهال داره علتش چیه ؟

