Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام ببخشید دکتریه پسر ۳ ساله دارم چند سری هست که تو سرش جوش در میاره علتش چیه
- شیر خشک
ایا ب کودکان بالای یک سال میشود شیر خشک شماره یک داد
- درمان یبوست دختر ۱۴ ماهه
سلام دختر یکساله ای دارم چندوقته برا دفع مدفوع زورمیزنه و بیقراری میکنه چون بادرد همراهه و اینکه اطراف مقعدش قرمز و ملتهب هست پماد زینک اکسید هم میزنم اما فایده نداره.برا رفع یبوستش چکار کنم؟هم اینکه هنوز راه نمیره فقط کمکی میره مرسس
- وزن کودک و مشکل گلو
سپاس از شما موفق و سربلند باشید
- ک۶ک۶ع
سلام دخترم ۱۱ کیلوعه چقد شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم چند ساعتی؟
- تب و سرماخوردگی
سلام آقای دکتر،خسته نباشید دخترم ۶ سال و نیمشه و ۲۰ کیلو وزنشه.حدود دو هفته پیش سرماخورده بود ،آبریزش بینی داشت و سرفه و گلودرد.شربت سرماخوردگی بهش داد و دیفن هیدرامین.بهتر شد ولی سرفه هاش ادامه پیدا کرد.جوری که صبحها سرفه میکرد و خلط هم داشت،و خلط پشت حلق که اذیتش میکرد.از دیشب تب کرده و سرفه هم میکنه و دماغشم گرفته.ممنون میشم راهنماییم کنین که چه داروهایی بهش بدم.نیازی به آنتی بیوتیک هم هست؟ با تشکر
- گوش درد دو
گوش درد بجه دوساله بعد ۳ روز افاکسیم دادن هنوز رو ب بهبودی نرفته چ کنم آقای دکتر
- خشکی پوست
سلام آقای دکتر. خسته نباشین دخترم 5 سالشه. مدتیه پوست کنار لبش و زیر چشمش حالت پوست پوست شده. ممنون میشم راهنماییم کنین که چه پماد یا دارویی استفاده کنم براش تا خوب بشه. با تشکر
- مالیدن بینی
سلام آقای دکتر بچم ۶ماهشه آلرژی به پروتئین گاوی داره شیرخشک پپتی میخوره شیر مادر هم میخوره،رفلاکس پنهان هم داره همش بینی شو میماله به لباسم وقتی تو بغلم یا تو خواب کیپ میشه بیدار میشه تمام شب خوابش میاد ولی هر ۴۰ دقیقه ی بار بیدار میشه. چیکار کنم ؟خواهش میکنم کمک کنید
- گلبول سفید ش ۱۰۰۰ تا بالاست
سلام من پسرم ۱۸ ماهه هست آزمایش دادیم گفت گلبول سفید ش ۱۰۰۰ تا بالا هستش علتش چی هست ممنون میشم پاسخ بدید
- چنگ زدن صورت
سلام آقای دکتر.کودکم 3ماهه هست ازیک ماهگی به بعد وقتی بیداره دائمادستاش روتوچشماش فرومیبره ودماغشو میکنه .همش صورتش زخمیه الانم یه هفته ای میشه که یه بره صورتش اندازه سرانگشتی جوشهای قرمزی درآورده فک کنم یه کم گرمی هم داره بدنش. چکارش کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون
- تب
پسرم یک سالو هشت ماهشه بی اشتها شده غذا نمیخوره اگه ب زور بدم بالا میاره تب کرده ی لکه های قرمز رنکی روی پا وپیشانی زده واقعیش قرمز شده م دستشوییش بوی تندی داره میخام بدونم از چیه
- یک فرزندم دو سال و ده کیلو وزن دارد و یکی شش سال و 15کیلو وزن دارد مقدار شربت سفکسیم چقدر بهشون بدم دو روزه تب دارند و با استامینوفن کمتر میشه اما ایشون قطع نمیشه ممنونم
- زیاد کارکردن شکم پسرم
سلام آقای دکتر پسرم یک سالو دوماهش هست شیرخشک میخوره ازدوماه پیش شیرخشک گیگوز ۲ رو به گیگوز۳ که مخصوص یک سال به بالاست تغییردادم شکمش روزی ۴ تا ۵ بارکارمیکنه غذا خوب میخوره کاملا حالش خوب هست اما خیلی ضعیفه واینقد کارکردن شکمش خیلی اذیتم میکنه مقعدش هم بیشتروقت ها قرمزهست آیا مشکلی وجودداره ممنون میشم راهنماییم کنید
- چرک گلوی کودک
سلام دکتر دخترمن دو سال و نیمشه تقریبا سه هفته پیش گلوش شدیدا چرک کرده بود دکتر بهش سوسپانسیون اموکسی کلاو داد هر هشت ساعت ۴سی سی دادم دیدم بازگلوش چرک داره دوباره یه شیشه دیگهدادم الان سه روز که نمیدم دوباره گلوش چرک کرده.میگم من شربت رو بیرون یخچال گذاشته بودم ایا اثرش رو از دست داده که،دوباده عفونت کرده.تب هم نداره فقط یه کم ابریزس بینی دارهکه گاهی هم سبز رنگه
- سبزی خوردن
سلام اقای دکتر خداقوت بچه م ۸ماهشه میتونم سبزی خوردن بخورم؟؟ ببخشید وقتتون رو میگیرم
- سلام اقای دکتر دخترم سرفه های خلط دار میکنه ایا نیاز به انتی بیوتیک داره یا نه
برای درمان سرفه های خلط دار چه اننی بیوتیکی تجویز می کنید دخترم 8سالش هست
- دوره مصرف سفیکسین
سلام. دکتر برای پسر دو سال و نیمه من سفیکسین داده چون یه مقدار گلو و گوش التهاب داشت. ولی چرکی نشده بود. سه و نیم سی سی هر ۱۲ ساعت. اما نگفت تا چند روز! تا چند روز باید مصرف بشه؟
- کم وزنی نوزاد
پسرم 22,ماهشهر از چهار ده ماهگی استب وزنی داشت چی بهش بدم که وزنش بهتر بشه
- سرما
درود، پسرم ۴ سالش تموم شده از صبح آبریزش بینی داره و بینی اش کیپ شده انگار گرفتگی بینی داره چه شربتی بهش بدم آقای دکتر وزنش ۱۵ کیلو هست ممنون.

