Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عوارض و فواید راسیپ
سلام جسارتا بنده پسر دونیم ساله ای دارم که به شدت بدغذاست و ریفلاکس داره به خاطر آلرژی غذایی پنج ماه بود راسیپ میدادم به شدت راضی بودم ولی از ترس عوارض قطع کردم ولی دوباره بی اشتها شده باز میتونم شروع کنم راسیپ بده یا ن؟؟
- دانه های قرمز پشت گردن کودک
سلام وقت بخیر .دختر من تازه یکسالش شده.دو روز هستش پشت گردنش دونه های ریز قرمز زده.بعده دوروز بشتر شده و به جلوی گردنش هم سرایت کرده.کرم آتوپیکس گرفتم و دوبار زدم ولی تغییری نکرده.
- لرز شدید دربرابر محیط،عرق سرد بعداز سه روز مصرف دارو
سلام پسرمن سه سالشه،متاسفانه لوزه ی بزرگی داره،مرتب مریض میشه،گش درد میگیره،باز با گوش درد شروع شد.دکتر بهش آزیترو۲۰۰،کتوتیفن،ایبو بروفن کودکان داده،خودمم براش پلارژین کیدز ومکمل هم گرفتم.ولی الان بعد از سه روز باز گوش درد داره،جدیدا لرز شدید پیدا کرده،عرق سرد میزنه،موهاش کامل خیس میشه.چیکار کنم؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- آزیترومایسین
سلام دکتر واسه دختر شش ماهه ام شربت آزیترومایسین ۱۰۰نوشته اما طریقه مصرف رو نگفته چقدر باید بهش بدم
- شربت زینک سولفات
شربت زینک چه مارکی بخریم ؟
- شربت آزیترومایسین ۱۰۰
مقدار مصرف شربت آزیترومایسین برای پسرم که هفت ماهشه و ۱۰ کیلو وزن داره چقدر میشه برای سرماخوردگی
- سوال
بچم غذاخوب میخوره ولی لاغره
- چشم
- غذا نخوردن نوزاد 8ماهه
سلام پسرم الان در ماهه 9 است و تنها حریره بادام می خورد و لب به هیچ غذای دیگری نمی زد به زور هم داخل دهانش می کنم همه را از دهانش بیرون می ریزد وزنشم از 6 ماهگی تا حالا تنها یک کیلو اضافه شده ماندم چه کار کنم
- با سلام خدمت آقای دکتر . من یە دختر سە سال و هشت ماهە دارم . وقتی از خواب بیدار میشه خیلی گریه و بی قراری و بهانه میگیره و اصلا یه جوری میشه که خیلی سخت آروم میشه نمیدونیم مشکلش چیه . اغلب وقتی وسط خواب می پره اینجوریه . این روزها هم سرما خورده خیلی زیاد شده عادتش و حتی هذیان هم میگه . خیلی ناراحتم براش لطفا راهنمایی کنید ممنونت میشم
- سیب پخته
سلام آقای دکتر سیب پخته برای یبوست بچه۷ ماهه خوبه یا بده؟؟
- سرما خوردگی مدام
سلام وقتتون بخیر ،من یه پسر ۷ساله دارم که از اول پاییز سرما خورده چند روز حالش خوبه بازم دوباره مریض میشه تا حالا چند بار بردمش پیش متخصص همشون داروهای تکراری میدن دیگه نمیدونم چیکار کنم خودشم خسته شده
- غذا
سلام آقای دکتر، پسرم یکسال و چهار ماهشه میتونم بهش روزانه مقدار کمی ژله بدم؟ مرسي
- دارو
سلام وقت بخیر به بچه دو ساله همزمان ۶ سی سی استامینوفن و ۲/۵ سی سی دیفن هیدرامین و ۲/۵ سی سی دکسترومتروفان دادم بچه خواب آلود هست خیلی نگرانم چیکار کنم آقای دکتر ؟ آیا با یکبار کبدش یا عضوی از بدنش آسیب میبینه؟
- سلام دخترم چهار ماه ونیم شه توی مدفوع اش رگه خونی است سه هفته است این طوریه راهنمایی ام کنید
- پسرم یک ساله موقع راه رفتن پایچپ شو کج میزاره
- جوش دربدن
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم ۲ساله دارم که کل بدنش جوش دانه ریزقرمز زده اول ریزه بعدکمی درشت میشه مشکلی نداره ممنون
- س خسته ۳ سال و ۳ ماهه هست داخل مطفوعش خلط داره چند باری هم اینجوری شده مترونیدازول استفاده کردم
سلام خسته نباشین دختر من ۳ سال و سه ماهشه و داخل مدفوعش خلط داره چند باری اینجوری شده بهش مترونیدازول دادم خوب شد الان باز دوباره اینجوری شده
- ویتامین دی
سلام خسته نباشید پسر من مریض شماست 7 سالشه وزنش 36 کیلو . می تونه 2 ماه یکبار ویتامین دی 5000 بخوره . ممنون میشم راهنمایی کنید
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم
پسرم ۴ سال و نیمه هست و ۲۰ کیلو وزنشه عفونت شدید گلو داره یه دوره فارمنتین ۴۵۷ دادم الان یه هفته ست قطع کردم خوب نشده الان سفیکسیم گرفتم نمیدونم چقدر بهش بدم لطفا راهنمایی کنین

